Glas Javnosti

Gucci se suočava s izazovima: Između prestiža i promenljivih trendova

Ekonomija
Autor: Glas javnosti

Gucci, nekad simbol luksuza i prestiža, suočava se sa izazovima koji potresaju temelje brenda. Alessandro Michele, kreativni direktor, svojim maksimalističkim pristupom u dizajnu od 2015. godine uspeo je privući mlađe generacije.

Međutim, s promenom potrošačkih navika i globalnim tržišnim oscilacijama, posebno tokom pandemije, Gucci je doživeo pad.

Gucci se fokusirao na tržište Kine, koje je izloženo ekonomskim turbulencijama, što je dovelo do smanjenja prihoda.

 
Problemi sa održavanjem prepoznatljivosti i identiteta brenda, u kombinaciji sa strategijama koje uključuju diskontovanje i kolaboracije s nižim brendovima, doprineli su padu lojalnosti kod potrošača.

Gucci nastoji da se prilagodi novim uslovima, koristeći strategije influenser marketinga i kreiranje sadržaja koji rezonuje sa milenijalcima.



Glas javnosti/B06S

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR