Glas Javnosti

ODNOSI U GRUPACIJI

Grupacija će raditi sistemom integrisanih redakcija – zajedničkog deska u koji se slivaju, a odatle i distribuiraju informacije u različite medije iste grupacije, s tim što svaki medij dodaje i proširuje svoje viđenje.

Danas su u Srbiji svi mediji usled korišćenja istih servisa, agencija, pretraživača... unifikovani i liče jedni na druge i kada ne pripadaju istoj grupaciji. Zato korisnici imaju osećaj da se svuda piše, slika i vidi isto. To donekle pojačavaju i lobisti, PR agencije i spin majstori, koji za svoje klijente proturaju istu priču u što više medija i time stvarajući kod publike osećaj široke društvene akcije. Grupacija će protivno tome, na osnovu dobijenih podataka i utvrđenih činjenica zauzeti jasan stav koji će javno promovisati.

Grupacija se zasniva na principu integrisanih redakcija od kojih svaka sledi svoju specifičnost pristupa uređivačke politike: svaki tim ima svoje dresove, pesme i navijače. U onim trenucima kada neki od medija ima senzacionalnu priču ili otkriće, prelazi se na strategiju “srce lubenice” gde ostali mediji grupacije priču promovišu, ali ne pukim prenošenjem već dodavanjem specifičnosti svakog pojedinog medija: digitalni brzinom plasiranja, dnevno izdanje kratkoćom, jasnošću i ubitačnošću, nedeljnici analitičnošću, a TV produkcija posebnim prilozima... Po principu preuzmi najbolje i dodaj svoje.

Odluke o tome kojim pričama se prilazi na taj način donose se na međuredakcijskom kolegijumu glavnih urednika.