Za sada istraživači tržišta beleže rekordne popuste u prodavnicama. Krombaher je već dugo pivo koje se u Nemačkoj najviše pije, prema listi stručnog magazina za tržište pića Insajd. Slede Bitburger i Feltins.
Još se ne zna da li će i druge velike pivare slediti primer i povećati cene. Takođe ostaje neizvesno koliko će veliki trgovački lanci prihvatiti poskupljenja i preneti ih na potrošače.
Feltins planira poskupljenja za 16. oktobar.
- Zbog rasta troškova želimo da sa istim intenzitetom nastavimo da ulažemo i u sektor ugostiteljstva i u maloprodaju - kažu u Feltinsu.
Feltins je poslednji put povećao cene pre nešto više od dve godine – u proleće 2023.
Veliki trgovinski lanci su u proteklim nedeljama agresivno nudili popuste pokušavajući da privuku pivopije, prema rečima Markusa Štrobla , istraživača tržišta iz Nilsen IKu (NielsenIQ).
- Cene su i dalje pod pritiskom - rekao je Štrobl. Potrošačima se tako već nedeljama pruža prilika da pivo kupe znatno ispod redovne cene, što dugo nije bio slučaj.
Glas javnosti/B06S