Nekada isključivo vezani za rutinu i negu lica ujutru ili pred spavanje, eye patches su postali vidljivi modni i društveni simbol.
Njihovo nošenje u javnosti, na aerodromima, u kafićima, pa čak i na žurkama, jasno poručuje da je nega prešla iz sfere intimnog u sferu javnog izražavanja. Iako je njihova prvobitna uloga bila da pomognu kod smanjenja vidljivosti podočnjaka, da smanje otok i posvetle ih, sada se akcenat stavlja na sam brend i dizajn eye patches-a.
Brendirani eye patches danas više ne služe samo za smanjenje otoka ili podočnjaka. Postali su deo svakodnevne estetike influensera, tiktokera i ljubitelja skincare rutine. Fotografisanje sa ovim "flasterima" na licu više nije čudno – naprotiv, ono je poželjno. Mlade žene (ali i muškarci) koriste ih kao dodatak koji upotpunjuje autfit, baš poput šminke ili torbice.
Dizajn eye patches više nije slučajan. Luksuzni brendovi poput Šanela, Diora, Dolče i Gabane,i mnogih drugih, koriste prepoznatljive logotipe kako bi poruka bila jasna, a to je da je ovo i modni dodatak.
Brendovi niže i srednje cenovne kategorije koriste inspiraciju iz pop kulture, estetike i svakodnevnih poruka poput calm, breathe, self-care queen, stvarajući flastere koji govore umesto vas.
Dizajnerske varijacije na klasične gel eye patches obogatile su tržište. Danas možemo pronaći flastere u obliku oblaka, srca, sa šljokicama, teksturama i ilustracijama. Estetika se neprestano menja – ono što je pre bilo skriveno sada je predmet pažnje. Nema više skrivanja u kupatilu – flasteri se sada nose svuda, svesno i sa stavom.
Mikrostimulacija kože, sastojci koji se aktiviraju temperaturom, personalizovane formulacije na osnovu tipa kože, sve su to inovacije koje nas očekuju.
U kombinaciji sa sve kreativnijim dizajnom, ovi proizvodi postaju ne samo beauty alat, već i pametan modni uređaj.
"Flasteri" za oči više nisu samo alat za lepši izgled, oni su dokaz samopouzdanja, lične brige i estetske pripadnosti.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
U društvu u kojem je sve vizuelno, čak je i nega postala performans. Generacije koje stasavaju u eri društvenih mreža ne žele da neguju sebe u tišini – žele da budu viđene dok to rade. I upravo zato, flasteri za oči su novi simbol savremene lepote: diskretan, efektan i krajnje izražajan.
Glas javnosti /D03S