Koncept Grandsphere otkriven 2021. godine je nagovestio budući top model koji bi mogao da pomeri A8 na luksuznu teritoriju, sa potencijalom za još veći i luksuzniji SUV, kao što je najavljeno konceptom Urbansphere iz 2022. A firma u vlasništvu Volkswagena sada postavlja temelje da se smatra još luksuznijom i skupljom.
„Pravimo korak prema gore u smislu premijuma, povećavamo prestiž, poželjnost i percepciju brenda, i više smo zainteresovani za kvalitet poslovanja nego za kvantitet“, rekao je novi šef Audija u Velikoj Britaniji Hose Migel Aparisio za Auto Express.
Aparisio je rekao da niz novih proizvoda u većim sektorima, uključujući novi A6 u benzinskoj i električnoj formi, i novi Q6 e-tron i Q5 SUV, menja bazu kupaca. „Značajno povećavamo centar gravitacije u smislu cene jer smo prisutniji [u ovim sektorima]; povećava se broj kupaca u C i D segmentima kojima želimo da pristupimo“, rekao je on. „To znači značajno povećanje cene, a da bismo to uspešno uradili zaista moramo da stvorimo privlačnost i poželjnost ovog brenda. Suština ovoga je inovacija proizvoda, ali takođe moramo da im ponudimo vrhunsko korisničko iskustvo; govorimo o evoluciji, kretanju prema gore“, nastavio je on.
Prema Aparasiu, ispod Bentleya u porodici Volkswagen grupe postoji prostor za Audi da klizi nagore u percepciji, a da ne zadire u teritoriju svog luksuznog brata.
„Luksuz pokrivaju Bentley i Porsche, a na premijum tržištu postoji mnogo segmenata i mnogo načina da se ponudi proizvod kupcu“, rekao je on. „To nije fundamentalna promena, to je evolucija i mora da bude praćena prilagođavanjem korisničkog iskustva; to je nešto što moramo da uradimo sa našim maloprodajnim partnerima."
Prelazak na električna vozila je dao brendovima novu šansu da promene način na koji ih kupci vide, što je prilika i pretnja, kaže šef Audija u Velikoj Britaniji. „Počinje nova era i pravila se menjaju, tako da ne možemo da pretpostavimo da će oni koji su bili premijum u prošlosti biti pobednici i u budućnosti – taj status moramo da zaslužimo“, rekao je on. „Važno je osigurati da imamo vrednost u asortimanu proizvoda, da imamo korisničko iskustvo za premijum budućnost u svetu električnih vozila.”
Glas javnosti/ A05S
26 min