Preostale evropske zemlje će ga postepeno slediti, a BMW će preći u prelaz od 2026. Najavljeno predstavljanje je važan korak i to će omogućiti da se sva nova BMW i MINI vozila prodaju putem originalnog agencijskog modela širom Evrope.
Novi model prodaje će podjednako koristiti kupcima, maloprodajnim partnerima i BMW grupi. Standardne nacionalne cene za identične modele vozila će obezbediti transparentnost cena za kupce. Osim toga, kako prelaz na agencijski model bude napredovao, BMW Group će digitalizovati kompletan proces kupovine, dajući kupcima izbor između online i fizičkih iskustava kupovine – i neprimetno prebacivanje između ta dva. Sve će to biti omogućeno end-to-end, integrisanim okruženjem IT sistema – plus punim pristupom poznatoj blisko povezanoj maloprodajnoj mreži.
“Ovaj prelaz na direktnu prodaju s maloprodajnim partnerima je ključna prekretnica u preusmeravanju našeg odeljenja prodaje, koje traje od 2020. Novi model prodaje će nam omogućiti direktnu komunikaciju s našim kupcima“, rekao je Pieter Nota, član upravnog odbora BMW AG i odgovoran za korisnike, marke, prodaju. “Cilj našeg novog prodajnog modela je vrlo jasan; povećati zadovoljstvo kupaca i ponuditi najbolje premium korisničko iskustvo u industriji.”
Glas javnosti/ A05S