Ono što je zaista neočekivano jeste da kompanija razmatra da ga razvije u serijsko vozilo, iako je pred njima još mnogo razvoja pre nego što postane stvarnost.
Ova vrsta vozila je izuzetno popularna na mnogim azijskim tržištima, a popularnost joj raste i na globalnim tržištima. Koncept dakle usvaja siluetu minivena, sa malim prepustima i dugačkim međuosovinskim rastojanjem. Pored neobičnog rasporeda točkova, glavne karakteristike uključuju vertikalna LED prednja svetla i zadnja svetla koja se protežu u bočne strane, zajedno sa osvetljenim krovnim perajem. Široka klizna vrata se otvaraju otkrivajući prostranu kabinu sa šest sedišta u tri reda.
Naziv LS je prvobitno zamišljen kao akronim za „Luxury Sedan“, ali Tojoda ga sada prevodi kao “Luxury Space”, otvarajući vrata za interpretaciju BEV-a sa tri reda sedišta.
Na pitanje da li će koncept stići do proizvodnje, Tojoda je u početku bio nesiguran: „Ne, nisam siguran da li to mogu da urade.“ Kasnije je, međutim, dodao: „Još je daleko, ali svi ozbiljno shvataju to. Tako da sam siguran da će se to definitivno ostvariti.“
Trenutni izazovi tima uključuju postizanje karakteristične tišine i udobnosti vožnje koja se očekuje od Lexusa. Na pitanje da li šest točkova znači sistem pogona na svih šest točkova, šef dizajna Toyote jednostavno je odgovorio: „Možda“.
Ono što ostaje neizvesno jeste da li tim može da ga pretvori u održivu zamenu za LS sedan.
Glas javnosti/ A04S
25 min
1 sat