Profit Ferrari-ja skočio je u prvom kvartalu za 24%, na 297 mil EUR, uz povećanje isporuka od 10%. Do skoka profitabilnosti dovela je ogromna potražnja za najnovijim modelima.
- Naša knjiga narudžbi se već proteže do 2025. godine - rekao je izvršni direktor Benedeto Vinja u izjavi.
Ferarijev prihod i profit ozbiljno su nadmašili procene Volstrita, a kompanija je zadržala svoje optimistične smernice za celu godinu.
Do ovakve situacije je u velikoj meri došlo zbog raznih modela koji se trenutno nalaze u prodaji, ali i zbog nikad veće mogućnosti personalizacije automobila, odnosno dugačke liste opcija koje kogu da se dodaju na osnovni model, a koje povećavaju cenu za nekoliko stotina hiljada dolara.
Ferrari je isporučio 3.567 vozila u prvom kvartalu, što je 10% više nego godinu dana ranije. Rečeno je da je povećanje isporuka podstaknuto velikom potražnjom za njegovim Portofino M kabrioletom, 296 GTB hibridnim sportskim automobilom i 812 Competizione, ograničenom, i još bržom verzijom svog vodećeg modela sa dvanaest cilindara, 812 Superfast.
Iz Ferrari-ja su rekli da je u prvom kvartalu počelo povećanje proizvodnje njihovog najnovijeg sedmocifrenog modela Icona, Daitona SP3. Planira se proizvodnja samo 599 novih automobila, sa početnom cenom od nešto više od 2,2 mil USD i svih 599 komada je već prodato.
Uprkos dugoj listi čekanja, Vinja je rekao da je Ferrari ponovo otvorio knjige narudžbina za svoj novi Purosangue, model nalik SUV-u sa V12 pogonom sa početnom cenom od oko 400.000 USD. Ferari je privremeno prestao da prima porudžbine za ovaj model, zbog neočekivano velike potražnje, prenosi portal Ekapija.