Osma generacija Porscheovog besmrtnog modela 911 je stigla do redizajniranog izdanja koje se krije iza interne oznake 992.2, a u Štutgartu su uz osveženi 911 po prvi put ponudili i hibridnu verziju s kojom je delimična elektrifikacija, očekivano, pre svega u službi performansi automobila čije prvo izdanje je predstavljeno na Sajmu automobila u Frankfurtu davne 1963. godine.
Uz predstavljanje prvog "elfera" s hibridnom pogonskom grupom, jer zbog mase sadašnjih baterija u Porscheu ne razmišljaju previše o verziji koju bi pokretali samo elektromotori, iz čuvene nemačke automobilske kompanije stigla je i informacija da će potencijalni kupci i dalje moći da računaju na nekoliko verzija Porschea 911 čiji su 6-cilindarski boxer motori kombinovani s ručnim 7-stepenim menjačem.
Koliko u Štutgartu vode računa o željama tradicionalista možda najbolje otkriva podatak da je 911 u raznim verzijama prošle godine na globalnom nivou stigao do 50.146 kupaca. Kako navodi Klix.ba, za modele s tri papučice odlučilo se nešto manje od 40 odsto kupaca, što je rukovodstvu Porschea bilo više nego dovoljno za odluku da u životu i dalje drži pojedine verzije "elfera" s ručnim menjačem, bez obzira što je njihov čuveni superbrzi automatski menjač sa dva kvačila (PDK) s kojim se može upravljati i ručno već odavno pokazao prednosti u odnosu na opciju s papučicom kvačila.
Carrera 3.0, Carrera GTS 3.6 T-Hybrid i Carrera 4 GTS 3.6 T-Hybrid su prvi modeli redizajniranog Porschea 911 koji će kupcima biti dostupni samo u kombinaciji s 8-stepenim automatskim menjačem (PDK), a s otkrivanjem ostatka osveženog društva (uključujući i posebna brojčano ograničena izdanja) videćemo šta su u Porscheu pripremili za ljubitelje tradicionalnih rešenja kojih se ne žele odreći.
Glas javnosti/ A05S