Kako navode britanski mediji, svih hiljadu opozvanih primeraka nalazi se u Velikoj Britaniji, ali ukupna brojka spornih vozila mogla bi da bude i 10.000.
Vlasnici luksuznih automobila kažu da su ‘besni‘ na kompaniju.
Jedan izvor je rekao za Times: “Prodali su nam vrlo skupe automobile koji nam stvaraju probleme. Došla su dva inspektora da vide moj auto i sve što su rekli je ‘Stvarno nam je žao, konstrukcija vaših točkova nije u specifikacijama, što znači da mogu da otpadnu‘".
Kako prenosi Jutarnji.hr, isti izvor tvrdi da bi čak 10.000 automobila moglo da bude pogođeno kvarom, ali Porsche to demantuje, uz tvrdnju da opoziv utiče samo na vlasnike Porschea 718, 911 i Panamere (G3).
U pozivu vlasnicima stoji: ‘Kvar uključuje priključke točkova koji ne zadovoljavaju tražene specifikacije. Nepravilan rad točkova može dovesti do oštećenja ili pucanja centralne matice, a kao rezultat toga vijci točkova mogu da se olabave, što može dovesti do gubitka kontrole nad vozilom i otpadanja točka.
Spojevi vijaka se proveravaju u servisnim odeljenjima Porschea, a po potrebi biće zamenjeni. Poseta servisu je besplatna i traje oko sat vremena‘.
Prema Timesu, jedino rešenje je zamenski deo koji će većini korisnika verovatno biti dostupan početkom sledeće godine.
Portparol Porschea je rekao: “Bezbednost kupaca, putnika i trećih strana je glavni prioritet Porschea. Da bi se to obezbedilo, pogođena vozila više ne bi trebalo da se voze dok se ne sprovedu korektivne mere. Da bi se obezbedio bezbedan rad centralnog vijčanog spoja, spojevi se moraju pregledati i po potrebi zameniti. Trenutno smo u fazi pronalaska potrebnih delova.”
Porsche takođe tvrdi nisu zabeležene bilo kakve nesreće ili povrede zbog ovog kvara.
Među modelima pogođenim opozivom su Porsche 718 (982), 911 (992) i Panamera (G3) proizvedeni između 1. septembra 2023. i 23. oktobra 2023.
Proizvođač je objasnio da se opoziv ne odnosi na sva vozila proizvedena tokom tog perioda.
Glas javnosti/ A05S