Ovaj uspeh označava porast od 19%, u poređenju s prethodnom procenom vrednosti brenda koja je iznosila 906 miliona evra, a koju je ova istaknuta konsultantska kuća za brendove izvršila za 2021. godinu.
"Koristimo termin ikonski suviše često, ali za Vespu zaista ne postoji drugi način opisa ovog brenda", izjavio je Manfredi Rika, globalni šef strategije u Interbrandu. "Vespa je brend koji seže duboko u tradiciju, ali istovremeno se neprestano razvija; ona je duboko ukorenjena u italijanskoj kulturi, a opet je voljena globalno; predstavlja premium kvalitet, ali ostaje inkluzivna", dodao je on.
Dvotočkaš Pjađo Grupe, koji je zablistao u filmskom klasiku iz 1953. godine "Praznik u Rimu" s Odri Hepbern i Gregorijem Pekom, ne samo da je željen i tražen, već pokazuje sposobnost osvajanja novih domena izvan oblasti mobilnosti, istakao je Rika. Vespa je i dalje simbol stila i sofisticiranosti, prateći svoju tradiciju i istovremeno se transformišući u modernu ikonu.
Glas javnosti B010S