Glavne kineske društvene mreže počele su da uvode oznake za sadržaj generisan veštačkom inteligencijom, kako bi se uskladile sa zakonom koji je stupio na snagu u ponedeljak.
Korisnici platformi kao što su WeChat, Douyin, Weibo i RedNote (poznat i kao Xiaohongshu) sada vide takve oznake na objavama.
Prema South China Morning Postu, ove oznake označavaju upotrebu generativne veštačke inteligencije (AI) u tekstu, slikama, zvuku, video-snimcima i drugim vrstama materijala.
Identifikatori, kao što su vodeni žigovi, takođe moraju da budu uključeni u metapodatke.
WeChat je obavestio korisnike da moraju da primenjuju oznake na svoj sadržaj generisan veštačkom inteligencijom.
Takođe im je zabranjeno da uklanjaju, menjaju ili skrivaju bilo kakve AI oznake koje WeChat sam primenjuje, kao i da koriste "AI za stvaranje ili širenje lažnih informacija, sadržaja koji krši autorska prava ili bilo kakvih ilegalnih aktivnosti".
Douyin, kineska verzija TikToka, pozvao je korisnike da označe svaku objavu koja uključuje materijal generisan AI-jem, napominjući da je u mogućnosti da koristi metapodatke za otkrivanje porekla sadržaja.
U međuvremenu, Weibo je dodao opciju za korisnike da prijave "neoznačeni AI sadržaj" kada primete nešto što bi trebalo da ima takvu oznaku.
Zakon, koji je donet ranije ove godine, izradile su četiri agencije, uključujući glavnog regulatora interneta, Kinesku administraciju za sajber prostor (CAC).
Glas javnosti /U01S