Kompanija je u trećem kvartalu ostvarila operativni prihod od 32 miliona evra, njen prvi kvartalni profit od 2021. godine, uz pomoć veće bruto marže i nižih troškova marketinga i osoblja.
„Verujemo da bi u napredovanju trebalo da vidimo prilično konzistentan rast našeg operativnog prihoda“, rekao je finansijski direktor Pol Vogel.
Predviđen je operativni prihod od 37 miliona evra u tekućem kvartalu.
Nakon što je potrošio više od milijardu evra na izgradnju svog podkast poslovanja, Spotifaj čvrsto drži troškove, otpuštajući 6% svojih zaposlenih ranije ove godine i u julu podižući cene za svoje premium planove.
„Još uvek se fokusiramo na efikasnost, ali efikasnost za nas ne znači samo smanjenje troškova, već znači da izvlačimo više od svakog dolara“, rekao je izvršni direktor Danijel Ek.
Bruto marža kompanije Spotifaja porasla je na 26,4% u periodu od jula do septembra, što je povećanje od 166 baznih poena u odnosu na godinu dana ranije.
„Očekujemo da ćemo nastaviti da vidimo povećanje marže u narednoj godini“, rekao je Vogel.
Broj mesečnih aktivnih korisnika kompanije porastao je za 26% na 574 miliona u trećem kvartalu, nadmašivši sopstvene smernice i prognozu analitičara od 565,7 miliona.
Premijum pretplatnici, koji čine većinu prihoda kompanije, porasli su za 16% na 226 miliona, prema procenama od 223,7 miliona, prema podacima IBES-a iz LSEG-a.
Prihodi su porasli za 11% na 3,36 milijardi evra, nadmašivši procene od 3,33 milijarde.
Mesečna prognoza korisnika Spotifaja za četvrti kvartal postavlja kompaniju na cilj da do 2030. godine dostigne 1 milijardu korisnika i 100 milijardi dolara godišnje. Analitičari su očekivali prognozu od 591,2 miliona slušalaca.
Takođe očekuje da će premium pretplatnici dostići 235 miliona u poslednja tri meseca godine i da će prihodi dostići 3,7 milijardi evra. Analitičari su očekivali prognozu od 232,4 miliona premium pretplatnika i prihod od 3,69 milijardi evra.