Glas Javnosti


Alimentacioni fond od sada i putem digitalnog asistenta: Kako da dobijete sve informacije na jednom mestu

Društvo
Autor: Glas javnosti

Digitalni asistent zasnovan je na veštačkog inteligenciji

Ministarstvo za brigu o porodici i demografiju je nakon uspostavljanja jedinstvenog Kontakt centra za pitanja građana u vezi sa korišćenjem sredstava iz Alimentacionog fonda, na svom zvaničnom sajtu implementiralo i digitalnog asistenta, zasnovanog na veštačkoj inteligenciji, koji pruža korisnicima odgovore na pitanja u vezi sa ostvarivanjem prava na privremeno izdržavanje iz fonda.

Virtuelni asistent implementiran je uz podršku Kabineta predsednika Vlade, a pokreće se klikom na ikonicu u donjem desnom uglu, saopštilo je ministarstvo za brigu o porodici i demografiju.

Ministarka za brigu o porodici i demografiju Jelena Žarić Kovačević istakla je da se na taj način omogućava građanima da se na jednostavan, lak, efikasan i moderan način informišu o svim koracima, uslovima, proceduri, rokovima i isplati novčanih sredstava iz Alimentacionog fonda.


"Virtuelni asistent dostupan je 24 sata svakog dana u nedelji. On pruža korisnicima osnovne podatke i vodi ih kroz proceduru. Na ovaj način znatno ubrzavamo proces pronalaženja potrebnih informacija i olakšavamo građanima", rekla je Žarić Kovačević.

Digitalni asistent uspostavljen je u saradnji sa Kancelarijom za informacione tehnologije i elektronsku upravu, uz podršku Programa Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP), na zvaničnom sajtu Ministarstva na adresi www.minbpd.gov.rs.

Žarić Kovačević je podsetila da je Kontakt centar Ministarstva za brigu o porodici i demografiju, dostupan na broju 011 7455 399, uspostavljen u prvim danima usvajanja Zakona o ostvarivanju prava iz Alimentacionog fonda, čak pre njegovog stupanja na snagu, kako bi javnost bila što bolje obaveštena o svemu što se odnosi na ovaj državni mehanizam čiji je cilj zaštita dece koja su izložena ekonomskom nasilju od strane nesavesnih roditelja.

Navela je da se Ministarstvu posredstvom Kontakt centra obratilo oko 1.300 ljudi, dok je putem elektronske pošte odgovoreno na gotovo 300 pitanja koji su pristigli na mejl alimentacioni.fond@minbpd.gov.rs

Operateri Ministarstva, koji su na raspolaganju korisnicima svakim radnim danom u terminu od 8.00 do 15.00 sati, obavili su na nekoliko stotina razgovora sa korisnicima na temu Alimentacionog fonda, navedeno je u saopštenju.

Glas javnosti /U01S 

Pratite nas na našoj Facebook , Instagram , Telegram , Tiktok , Jutjub stranici, ali i na X nalogu.

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR