Kupce su pozvali da donesu predmete bilo kog brenda na popravku, izmenu, čišćenje ili obnavljanje, od prepravki venčanice, preko popravke rajsferšlusa na luksuznoj torbi do podešavanja zavesa.
- Naši kupci dolaze kod nas po odeću i kućne potrepštine koje su kvalitetne i traju dugo - i ovo samo dodatno unapređuje tu uslugu. Želimo da im pomognemo da produže vek svoje odeće i imaju mogućnost da ožive te voljene predmete - bilo da vise o koncu ili im je potrebna samo jednostavna popravka – izjavila je komercijalna direktorka John Lewis-a, Ketlin Mičel.
Prema podacima organizacije WRAP, produženje veka trajanja odeće za samo devet meseci može smanjiti njen ugljenični otisak, otpad i trošenje vode do 30%. Sve više potrošača prihvata kulturu popravki i obnove, a nedavno istraživanje osiguravajuće kuće Aviva je pokazalo da više od trećine odraslih u Britaniji planira da poveća popravke u domaćinstvu, umesto da kupuje nove predmete. To potvrđuju i posetioci robne kuće John Lewis – skoro svaki drugi smatra da je garancija za popravku ili zamenu bilo kog predmeta najprivlačnija dodatna usluga, saopštila je robna kuća.
Kompanija će tokom 16-nedeljnog probnog perioda saznati šta kupci žele - kao što su tipovi usluga koje traže, vrsta odeće koja se najviše popravlja i demografski podaci kupaca koji traže uslugu popravke.
Glas javnosti/ N02S