Gde je trenutno prekid u isporuci toplotne energije:
Kako na sajtu "Beogradskih elektrana" navode, slučaju tehničkih ili drugih smetnji u isporuci toplotne energije, potrošač ima pravo da zahteva da se smetnje otklone u primerenom roku.
- Preduzeće je dužno da svako obaveštenje o poremećaju u isporuci toplotne energije evidentira. U roku od 24 časa, a najkasnije dva dana od prijema telefonskog ili pisanog obaveštenja, zapisnički se utvrđuje stanje u predajnoj stanici i na kućnoj grejnoj instalaciji - navodi se na sajtu gradskog preduzeća.
Objasnili su šta se dešava kada su temperature u prostorijama niže od propisanih.
- Ako su temperature u prostorijama niže od propisanih, preduzeće će otkloniti nedostatke ukoliko je njihov uzrok na objektima sistema daljinskog grejanja ili kućnim grejnim instalacijama koje održavaju "Beogradske elektrane" - ističu.
Napominju da je radi popravke, potrošač dužan da ovlašćenim licima preduzeća omogući pristup: