Srebrna nagrada dodeljena je od strane izdavačke kuće Graphis u okviru tradicionalne godišnje dodele nagrada Design Awards za 2025. godinu i postaće deo GRAPHIS Design Annual štampanog izdanja, jednog od najvažnijih globalnih izdanja u ovoj oblasti.
Konkurs za ovo važno priznanje organizuje se svake godine u oblasti dizajna, brandinga, ali i njegovoj primeni na plakatima, ambalaži, fotografijama. Hiljade timova iz čitavog sveta tada prijavljuje svoje radove, sa željom da postanu deo dizajn istorije i dobiju legendarni G trofej.
Nagrađeni brending projekat za EXPO 2027 Beograd, dizajner Saša Vidaković sa svojim timom SVIDesign, baziran je na prepoznatljivom logotipu ove manifestacije, koji simbolizuje odraz Beogradske tvrđave u vodi na ušću Save u Dunav, dok upečatljive boje logoa predstavljaju igru svetla u različitim trenucima u toku dana.
Vidaković otkriva da je tokom godina, sa svojim timom dobio nekoliko istaknutih nagrada Graphis-a u raznim kategorijama, dok su ove godine za konkurs prijavili samo jedan rad – brending projekat za EXPO 2027 u Beogradu.
– Među više od hiljadu priloženih radova iz celog sveta dobili smo srebrenu nagradu što je fantastičan uspeh i čini me izuzetno ponosnim što smo svrstani među trenutno najistaknutijim dizajn projektima ove planete – izjavio je Vidaković.
Izdavačka kuća Graphis, iz Njujorka, stoji iza jednog od prvih časopisa specijalizovanih isključivo za grafički dizajn, sa tradicijom dugom 80 godina, koji služi kao referenca mladim i afirmisanim dizajnerima, malim i velikim dizajn agencijama iz celog sveta.
Podsetimo, EXPO 2027 Beograd biće održan u Beogradu u periodu od 15. maja do 15. avgusta 2027. godine sa temom „Igraj za čovečanstvo: sport i muzika za sve“. Očekuje se da će se tokom 92 dana trajanja manifestacije u Beogradu okupiti više od 3 miliona posetilaca, kao i predstavnici više od 120 zemalja, koje će predstaviti svoje viđenje teme izložbe.
Glas javnost/B10S