- Naša poslovna strategija zasniva se na tri cilja: da pružimo najbolje korisničko iskustvo i najmoderniju mrežu, uz visok novo efikasnosti i profitabilnosti. Za ostvarenje tih ciljeva, neophodan nam je jak brend - rekao je Marek Slačik, izvršni direktor TMT CEE (Tehnologija, Mediji, Telekomunikacije za CEE region), PPF „Telekom grupe“, a prenosi Sputnjik.
Novo poglavlje, kako naglašava, počinje u Srbiji, Bugarskoj i Mađarskoj.
- Imamo čvrstu i jaku osnovu koju smo stvorili pod "Telenor" brendom na kojoj ćemo dalje da gradimo odnos sa korisnicima, i stvaramo dodatnu vrednost pod novim, "Jetel" brendom - dodaje Slačik, dok iz kompanije poručuju da je ovo moderan brend dizajniran na osnovu istraživanja potreba i trendova na tržištu. Kreiran je sa ciljem da doprinese kvalitetu života korisnika, uz razumevanje sve veće uloge koju tehnologije igraju u svakodnevnom životu ljudi.
- "Jetel" je novo ime, nova reč. Tokom 2022. godine lansiraćemo nove proizvode i usluge, dok nam strateški fokus ostaje nepromenjen: želimo da dalje razvijamo poslovanje i srpsko tržište, doprinosimo privredi i zajednici i ponudimo kvalitetne usluge kroz najsavremeniju mrežu i infrastrukturu -rekao je Majk Mišel, generalni direktor kompanije u Srbiji, a prenosi rs.sputniknews.com.
U saopštenju se još navodi da period tranzicije koji počinje danas i koji će trajati do kraja marta ne zahteva nikakvu aktivnost korisnika, dok je zvanično predstavljanje brenda zakazano za 1. mart 2022. godine.
BONUS VIDEO: Specijalista genetike o ulozi gena i kako ih iskoristiti
4 sata