U ranijim izveštajima organizacije Which?-a ti proizvodi su uglavnom opisivani kao neoznačena, tanka platnena sedišta bez R44 ili R129 oznake, ponekad s generičkim imenima tipa "Portable Baby Car Seat" ili "Child Safety Harness Seat".
Stručnjaci upozoravaju na "fundamentalne propuste" u dizajnu. Osnova sedišta je pretanka, pojasevi imaju više kopči umesto centralnog oslobađanja, a nema ni bočne zaštite koja čuva glavu deteta od udarca. Britax je još ranije pokazao da pri udaru od 48 km/h lutka veličine trogodišnjaka završava na vetrobranu kada trake popuste.
Neki oglasi čak naglašavaju da sedišta "nisu za upotrebu u vozilu", iako ih reklamiraju kao bezbednu opciju za prevoz dece.
Policija iz Vorikšira pronašla je ove proizvode prilikom kontrole u automobilima. Roditelji su verovali da su legalni jer se slobodno prodaju online, ali su im službenici objasnili da su opasni i ne pružaju nikakvu zaštitu pri sudaru. Ovi slučajevi pokazuju da jeftina auto-sedišta bez sertifikata i dalje lako dolaze do kupaca, ugrožavajući živote dece.
Organizacija Which? naglašava da su online prodavnice odgovorne za uklanjanje nesigurnih proizvoda i sprečavanje njihovog povratka u ponudu. Dok su eBay i Shein uklonili sporne artikle, deo tržišta ostaje neregulisan, a roditelji bi trebalo da kupuju samo proizvode sa jasnim oznakama o ispunjavanju bezbednosnih standarda.
Glas Javnosti/ T02S