To smatraju problemom gotovo jednakim poskupljenjima, sa kojima se mnoge porodice, s obzirom na kućne budžete, teško nose.
Ima i onih koji, kad plate račun, ne izleze iz marketa dok ga ne provere, stavku po stavku, dok drugi da su zakinuti shvate tek kad dođu kući i prekontrolišu šta su i koliko platili.
– Zna se desiti da samo jedan proizvod platim i po marku (oko evro) skuplje, nego što je bila njegova cena na polici. Međutim, zbog žurbe retko kad gledam račun u radnji, a kad obmanu uočim kod kuće, tada je već kasno. Izgleda da nema druge nego još u marketu prokontrolisati račun i reagovati u slučaju nepravilnosti – kaže sagovornica Srpskainfo.
Građani, neretko, svoja iskustva dele na društvenim mrežama što od muke, što iz želje da ostalim građanima ukažu na ovaj problem i motivišu ih da račune pregledaju još dok su u trgovini.
Onda se prozvanim nađu i trgovci koji poručuju da je razlog ovakvih situacija činjenica da imaju puno posla, zbog čega, kako tvrde, ne stignu da na vreme zamene cene. Upozoravaju da će i oni početi da slikaju i na društvenim mrežama objavljuju situacije u kojima se potrošači ponašaju mimo svakog reda.
– I mi trgovci počećemo slikati šta rade kupci. Uzmu sokić koji naspu u dečiju flašicu, a ambalažu ostave bilo gde, da ne plate na kasi. Hranu sa gastro odjela gurnu u igračke, jedu pistacije i koštice, pa otpad ubace u frižider. Pojedu suvo meso i sir, a omot ostave u čokoladama… Ako mi počnemo slikati, videće se i lice tih ljudi – poručio je na društvenim mrežama jedan razljućeni građanin.
Glas javnosti/B06S