Grupa u celini trebalo bi da ponudi 14.000 letova nedeljno do 330 destinacija u oko 100 zemalja sledeće godine.
Pored istoimenog prevoznika, grupa uključuje i Brisels erlajns, Austrijan erlajns i Svis.
Šef ljudskih resursa Lufthanze potvrdio je prošle nedelje da kompanija preispituje planove za nove domaće linije iz svojih čvorišta u Frankfurtu i Minhenu jer bi one bile gubitašne, pozivajući vladu u Berlinu da se založi za fer konkurenciju na evropskom nivou i da prepozna strateški značaj avijacije u globalnoj konkurenciji.
Sektor se žalio na državne takse za koje kaže da su se udvostručile od 2019. godine, što je značajno povećalo cene karata i smanjilo potražnju.
Nemačka je „bolesni čovek Evrope“ kada je u pitanju avijacija, rekao je Peter Gerber, šef Nemačkog udruženja avio-kompanija (BDF) i izvršni direktor avio-kompanije Kondor, na sastanku na aerodromu u Frankfurtu prošle nedelje.
Berlin bi prvo trebalo da povuče svoju odluku o povećanju takse za avijaciju, smatra Gerber. Takođe se žalio na visoke takse za kontrolu vazdušnog saobraćaja, rekavši da bi se one mogle smanjiti za 30 odsto ako bi država preuzela troškove kontrole vojnih aviona.
Glas Javnosti/ B06S