Nabavka podrazumeva proširenje postojećeg sistema kol centra alatima veštačke inteligencije, navodi se u konkursnoj dokumentaciji, piše Nova ekonomija.
Ovo podrazumeva dinamički IVR, odnosno automatizovani telefonski sistem, AI čet bot i NLU glasovni bot.
„Na taj način će Pošta Srbije značajno poboljšati efikasnost rada, smanjiti vreme čekanja korisnika i podići nivo njihovog zadovoljstva“, navode iz Pošte Srbije.
AI Chat Bot treba da omogući korsnicima da dobiju brze odgovore na najčešće postavljana pitanja ili da pristupe uslugama bez čekanja na operatera, stoji u tehničkoj specifikaciji za javnu nabavku.
Čet bot mora biti dostupan 24 sata, sedam dana nedeljno, i mora da ima mogućnost da vodi korisnike kroz ustaljene procedure (slanje pošiljki, praćenje statusa pošiljke, popunjavanje formulara…).
Takođe mora biti dostupan na svim kanalima komunikacija i biti integrisan sa kontakt centrom, tako da može prebaciti komunikaciju na operatera kontakt centra.
NLU (skraćeno od Natural Language Understanding) glasovni botovi su programirani da tumače ljudski jezik.
To znači da umesto „tradicionalnih“ opcija poput „pritisnite 1 za razgovor sa operaterom“ i slično, NLU glasovni bot razume određene izgovorene zahteve.
U tehničkoj dokumentaciji se navodi da NLU Voice Bot mora imati podršku za obradu prirodnog govora sa preciznošću većom od 95 odsto za srpski jezik.
Takođe mora biti dostupan 24 sata dnevno, a mora imati sposobnost da podrži minimum 35 istovremenih poziva.
Unapređenjem kol centar prelazi u omnikalni (svekanalni) kontakt centar gde su kanali integrisani i sinhronizovani.
Ponuđač treba da obezbedi tehničku podršku u trajanju od 12
Glas Javnosti/ N07S