Najbolje bi bilo da što pre odete u poslovnicu banke u okviru koje je i bankomat na kom ste pokušali da podignete novac.
Sledeći korak jeste da podnesete prigovor za neodobrenu, neizvršenu ili nepravilno izvršenu platnu transakciju, a novac će vam najverovatnije biti isplaćen u roku od nekoliko dana.
Još jedna situacija jeste i da bankomat proguta karticu. Po objašnjenu bankara, to se može dogoditi iz različitih razloga. Recimo, ako je korisnik tri puta pogrešno ukucao PIN, ako je kartica povučena ili je istekla, kao i u slučaju kada je oštećena.
Kako se navodi, bankomati su programirani tako da, iz bezbednosnih razloga, u slučaju da je kartica ukradena, spreče neovlašćeno podizanje novca.
Većina bankomata nakon desetak sekundi uvuče karticu koju neko nije uzeo, pa je ponovo izbaci uz zvučni signal, a ako je ni onda korisnik ne uzme - tada je sačuva.
Bankomat će, uglavnom, posle 20 sekundi uvući i novac koji neko nije uzeo, ali ga neće ponovo izbaciti.
Glas javnosti/Biznis
6 sati