Proizvođači igračaka koji snabdevaju velike maloprodajne lance kao što su Walmart, Target i Amazon smanjuju broj dodataka u setovima kuhinja za igru, uklanjaju baterije iz elektronskih igračaka, pojednostavljuju šminku za lutke i koriste manje pakovanja, kako bi ublažili uticaj opšte carine od 30 odsto koju je američka administracija uvela na uvoz iz Kine, prenosi Reuters.
Ove carine naročito pogađaju kompanije poput Hasbro i Mattel, budući da čak 80 odsto igračaka koje se prodaju u SAD dolazi iz Kine, prema podacima Udruženja proizvođača igračaka.
Kompanija Popular Playthings, poznata po edukativnim igračkama iz Kine koje se prodaju na Amazonu, odložila je lansiranje novog seta sa magnetnim kolačima i istovremeno ga pojednostavila. Smanjili su jačinu magneta, koriste jeftinije pakovanje i uklonili su jedan od dva tanjira koji su bili planirani u setu, dok je cena porasla sa 29,99 na 34,99 dolara.