U neverovatno čudnom spoju hrskavog i alkoholnog sveta, Doritos je udružio snage sa kompanijom Empirical kako bi stvorio piće koje nosi ukus klasičnog nacho sira čipsa. Da, dobro ste pročitali - Nacho Cheese piće, napravljeno od pravog Doritos čipsa i alkohola.
U zajedničkom saopštenju za javnost, kompanija Dorito tvrdi da će ovo piće "mirisati i imati ukus baš kao pravi čips". Verovatno pitate kako su uspeli postići ovaj čudesni spoj ukusa. Pa, ograničena količina ovog pića sa 42% alkohola će biti napravljena korišćenjem pravog čipsa i ekstrahovanjem njihove "esencije kroz vakuum destilaciju". Proces funkcioniše na nižim temperaturama kako bi se "očuvali ukusi", kako su saopštile ove dve neobične kompanije.
Ako se pitate šta će biti sa ovim jedinstvenim napicima, kompanija je takođe podelila nekoliko recepata za pića, uključujući varijacije na klasične kao što su margarita, bloody mary i old fashioned. Dakle, pripremite se da započnete svoje piće iskustvo na potpuno novi način - s ukusom čipsa.
Brend Doritos, koji se valja pod okriljem PepsiCo Frito-Lay Inc, gde hrskaju i stvaraju haos uz prepoznatljive američke brendove poput Lais, Cheetos i Sun Chips.
Tina Mahal, viša potpredsednica marketinga Frito-Laj Severne Amerike, izjavila je s osmehom: "Doritos je oduvek bio željan da baci kamenčić u kulturnu baru i da našim fanovima donese doživljaje koji se ne pamte po dobrom razlogu."
U jednom neobičnom trenutku medijske hrskavice, dodala je: "Uvek smo gurkali naše obožavaoce da probaju nešto novo, pa smo zaključili da je vreme da unesemo haos u svet žestokih pića tako što ćemo im servirati kultni ukus Nacho sira u bočici. Jer, ko ne bi želeo da zagrize u piće i oseti hrskavost života?"
Kupci već mogu unapred da poruče novo alkoholno piće s ukusom čips sira, a biće na policama na odabranim tržištima Njujorka i Kalifornije sledećeg meseca, po ceni od 65 dolara (59€).
Glas javnosti/Zanimljivosti