Čak i vodeće evropske pivare već trpe udarce od toga što nema prodaje piva u barovima i restoranima, ali zbog niza otkazanih letnjih festivala, koncertnih turneja i drugih događaja u toplim mesecima, najgore im tek sledi.
"Kad je napolju lepo vreme, prodajete pivo", kaže za AFP predsednik francuskog udruženja pivara Maksim Kostile.
Mada je Francuska poznata po vinima, prodaja piva poslednjih godina je u velikom porastu.
Holandski pivarski gigant Hajneken je već uknjižio pad prodaje od dva odsto u prvom ovogodišnjem kvartalu.
"Još veći negativan uticaj očekujemo u drugom tromesečju", saopštili su holandski pivari.
Najveća nemačka pivara Radeberger upozorava da kupovina piva u supermarketima za kućnu upotrebu ne može ni izbliza da nadoknadi velike porudžbine ugostitelja.
Nemački zvaničnici čak razmatraju odlaganje minhenskog Oktoberfesta, a organizatori kažu da će u junu doneti odluku, navodi AFP.
(Izvor:021/ FoNet)