Globalno poznat po svojoj vrhunskoj modi i izvrsnoj kožnoj galanteriji, uspon Louis Vuitton-a u ugostiteljsku industriju je svedočanstvo njegove stalne posvećenosti proširenju ponude životnog stila i učvršćivanju svoje pozicije na tržištu luksuza, piše portal bnnbreaking.
Očekuje se da će predstojeći hotel biti fizičko oličenje elegancije i sofisticiranosti brenda, nudeći gostima jedinstveno luksuzno iskustvo besprekorno protkano bogatim nasleđem modne kuće.
Luksuz na 6.000 kvadrata
Hotel, koji je projektovan na skoro 6.000 metara kvadratnih, biće smešten na adresi 103-111 de l’Avenue, pored najveće prodavnice Louis Vuitton-a na svetu. Dizajniran da liči na džinovsku Vuitton torbu ili kofer ukrašen ogromnim kopčama i poznatim motivom monograma, arhitektura hotela je postavljena da bude ikona kao i sam brend. Ovaj projekat, prvi u istoriji Louis Vuitton-a, označava ambiciju brenda da diverzifikuje svoje aktivnosti izvan domena mode.
Očekuje se da će Jelisejska polja, istorijska i užurbana avenija u Parizu, dobiti dodatni podsticaj prisustvom luksuznog hotela Louis Vuitton.
Glas javnosti /B09S