Gigant e-trgovine udružio se sa TikTok-om i Pinterest-om kako bi korisnicima olakšao kupovinu direktno iz aplikacija društvenih medija bez potrebe da napuštaju platforme, potez za koji se nada da će povećati prihod.
Korisnici će morati da povežu svoje TikTok ili Pinterest naloge sa svojim Amazon nalogom, a kada budu sinhronizovani, moći će da kupe tu stavku direktno od Amazona dok su i dalje u bilo kojoj od aplikacija društvenih medija.
Povezani nalozi će omogućiti američkim korisnicima da vide – cene u realnom vremenu, Prime kvalifikovanost, procene isporuke i detalje o proizvodu – rekao je portparol Amazona za Kuartz u e-poruci.
Ako korisnici žele da odustanu od iskustva kupovine vezanih za tehnologiju, mogu da prekinu vezu sa svojim Amazon nalogom u podešavanjima aplikacije TikTok.
U julu, Pinterest je izvestio o zaradi u drugom kvartalu u kojem je istakao da je broj globalnih mesečnih aktivnih korisnika porastao za 12% u odnosu na prethodnu godinu na 522 miliona korisnika.
Bill Redi, glavni izvršni direktor Pinterest-a, rekao je da je to delimično zbog toga što je Pinterest stekao tržišni udeo kod velikih oglašivača, poput Amazona, prvog partnera za oglase trećih strana.
Najnoviji potez Amazona odražava rastući trend kupovine u aplikacijama u SAD i nadovezuje se na slična partnerstva koja već ima sa Meta i Snap-om.
Iako TikTok opisuje saradnju kao nudi „besprekorno i zabavno iskustvo kupovine“, dok Pinterest proširuje postojeće partnerstvo sa Amazonom za podršku oglasima u inventaru, ipak je to hrabar i pametan potez Amazona.
U julu, Amazon je objavio rekordne brojke za svoj događaj Prime Dai, koji je premašio 14,2 milijarde dolara tokom dvodnevnog blitz-a.
Glas javnosti B010S