Međutim, pre nego što se odlučite na promenu karijere, važno je znati da pilotiranje nije tipičan posao od 9 do 17. Rej često ima dane bez letenja, kao i duga čekanja između letova.
Na primer, jedna od njegovih omiljenih ruta je između aerodroma JFK i Feniksa u Arizoni, koja uključuje 24-časovni boravak između letova. Iako uživa u toj ruti, kaže da to nije finansijski najisplativija opcija – van kuće je čak 40 sati, a plaćen je samo za 10 sati letenja. Zato se sve više fokusira na letove koji donose više novca uz manje zastoja.
„Današnji let uključivao je rutu od LaGvardije (LGA) do Dalasa (DFW) i nazad“, rekao je Rej za Daily Mail.
Tokom takozvanih „zastoja“, kada pilot putuje kao putnik kako bi stigao do narednog zadatka, Rej koristi vreme za rad na laptopu – produktivno ispunjava pauze između letova.
U proseku, Rej mesečno odradi oko 80 sati leta, za šta zaradi oko 17.109 dolara, što je približno 15.921 evro. Ukoliko bude unapređen u kapetana, njegova satnica može porasti na 350 dolara – odnosno oko 325 evra po satu. To bi značilo mesečnu zaradu i do 27.199 dolara (25.312 evra).
Glas javnosti N07S