Od svog osnivanja 2019. godine, SKIMS je doživeo meteorski uspon, prevazilazeći svoju početnu nišu donjeg veša za oblikovanje tela. Danas, brend nudi širok spektar odeće za slobodno vreme, sportske i muške potrepštine, a predviđa se da će ove godine premašiti neto prodaju od milijardu dolara.
Kim Kardašijan, koja služi kao glavni kreativni direktor, naglašava da je misija brenda da „postavi novi standard u industriji“.
Prikupljeni kapital će prvenstveno biti usmeren na agresivnu globalnu ekspanziju i jačanje prisustva u fizičkoj maloprodaji. Iako je SKIMS počeo kao digitalni brend, kompanija planira da dramatično poveća broj svojih prodavnica širom sveta u narednim godinama, prelazeći na pretežno fizički model maloprodaje.
Ova runda finansiranja prati niz strateških poteza, uključujući potpunu akviziciju Kardašijanove linije lepote, SKKN od Kim, i veliku saradnju sa Nikeom na liniji ženske sportske odeće.Sa procenom od 5 milijardi dolara, SKIMS se sada pozicionira kao snažan kandidat za buduću inicijalnu javnu ponudu (IPO) i postaje primer kako brendovi predvođeni slavnim ličnostima mogu da preoblikuju tradicionalno maloprodajno tržište.
Glas javnosti /B11S