Prisvajanje tuđeg umetničkog rada nažalost nije neuobičajeno, ali retko se desi da oštećena strana uspe da stigne do pravde. To se upravo desilo Margaret Kin, čiji je muž podmetao njene radove kao svoje i samim napravio jedan od najvećih skandala u svetu umetnosti.
Kin je počela da slika anđele velikih očiju kao dete u metodističkoj crkvi svoje porodice. Sa 10 godina upisana je na časove umetnosti na Institutu Votkins, a sa 18 je pohađala školu mode Trafagen u Njujorku.
Ipak, ne bi stekla priznanje za svoju umetnost sve do nekoliko godina nakon što je njen drugi muž, Volter Kin, stigao do mega slave tako što je prodavao njene slike kao svoje.
Par je živeo u Nort Biču u San Francisku tokom 1950-ih i 1960-ih, kada je ona potpisivala svoje slike njihovim zajedničkim prezimenom. Volterove manipulacije poremetile su Kinov prvi pokušaj autentične slikarske karijere: na vrhuncu njegove lažne slave, njeni pravi radovi odjeknuli su širom Amerike. Među pokroviteljima su bili Natali Vud i Kenedijevi.
Tras un primer matrimonio, del que tuvo una hija, se casó, en 1955, con Walter Keane, un agente inmobiliario aficionado al arte. El 1959, él comenzó a pintar "profesionalmente". Walter tenía un carácter abierto y sabía "venderse", y se aprovechó de la gran timidez de Margaret. pic.twitter.com/6AwRhShHOS
— Sara Sánchez Calvo (@SaraSanchez___) June 29, 2022