Njena objava izazvala je veliko interesovanje ali i pokazala kako su nju, a onda i ostale korisnike društvenih mreža delovi pojedinih prijava zapanjili i zbunili.
U videu koji je prikupio više od pola miliona pregleda, Ejmi je ispričala da je bila posebno iznenađena kada su kandidati iz generacije Z spominjali izraz "brat leto" (leto derišta što znači prihvatanje svojih nesavršenosti dok uživate u haosu) i da nije mogla da razume šta to znači i zašto je to navedeno u CV-ju.
"Ne postoji ništa gore od gomile prijava za posao od pripadnika generacije Z. Kao milenijalka, jednostavno ne mogu da razumem nijednu reč. Ne razumem zašto bih trebala da radim stvari koje oni rade. Na primer, oni uopšte ne koriste velika slova... Jedna devojka mi je rekla da ima brat leto. Rekla sam joj da ne razumem o čemu priča. Ne razumem zašto bi to neko stavio u CV", ispričala je Ejmi pa dodala:
"Dobila sam jedan CV u kojem je pisalo: Mrzim da radim, kre*en sam. Osećam se tako staro zbog ovakvih situacija. Pomozite mi, treba mi prevodilac za sve ovo".
Njen video izazvao je brojne reakcije, a bilo je tu i drugih poslodavaca koji su podelili svoja iskustva s generacijom Z.
"Ovo je ludo", "Previše su opušteni", "Trude se da budu otkačeni i drugačiji, ali to daje suprotan efekat", "Meni je jedna devojka u CV napisala da je bila kraljica maturske večeri", "Ja sam dobio CV u kojem je pisalo: Nikad nisam imao posao, ali mislim da bih bio dobar jer sam radio nedelju dana na Ibici i nisam čak ni spavao", neki su od komentara ispod videa.
Ursula Kolman, direktorka agencije za zapošljavanje sa sedištem u Kembridžu i Londonu, tvrdi da generacija Z ima veća očekivanja od prethodnih generacija, dodajući da očekuju mogućnost rada od kuće i izdašnu platu. Takođe, smatraju da bi trebali biti zaposleni na poslovima za koje je potrebno prethodno radno iskustvo samo zato što je to njihov "posao iz snova".
Glas javnosti/B06S