Time ulazi u istu industriju koja je njenom mužu donela status milijardera, a koja bi mogla približiti i nju ka istoj tituli, u zavisnosti od uspeha proizvoda.
Bijonse je juče ujutro najavila na Instagramu lansiranje svog novog brenda, držeći čašu tamnog pića na fotografiji uz napis „DAVIS IN MY BONES“.
Prve slike viskija prikazuju prilagođeni kožni omot sa staklenom bočicom unutra, na kojoj se nalazi logo sa poznatim konjem Reneigh, koji je prvi put prikazan na naslovnoj strani njenog albuma „Renaissance“.
Za brend je kompanija Moët Hennessy u junu podnela prijavu za zaštitu žiga sa sloganom „Budućnost viskija je ovde“.
U maju se procenjivalo da neto bogatstvo muzičke zvezde Bijonse iznosi 760 miliona dolara, koje je stekla zahvaljujući svojoj muzičkoj karijeri i drugim poslovnim poduhvatima kao što su njen sada već ugašeni Ivy Park modni brend sa Adidasom, saradnja sa modnom kućom Balmain, parfem Cé Noir i produkcijskom kompanijom Parkwood Entertainment.
Veličina udelа Bijonse u brendu SirDavis nije odmah bila jasna, a predstavnici za zvezdu i LVMH nisu odmah odgovorili na pitanja Forbesa o tome.
SirDavis bi mogao da približi Beyoncé još bliže statusu milijardera ako postane uspešan poput drugih alkoholnih brendova poznatih ličnosti, uključujući one njenog muža, milijardera Džej Zija.
Procene su da je zaradio 300 miliona dolara prodajom polovine svog luksuznog šampanjca Ace of Spades kompaniji LVMH 2021. godine i 750 miliona dolara prodajom većinskog udela u D’ussé konjaku kompaniji Bacardi.
Flaša od 750 ml viskija SirDavis na zvaničnom sajtu brenda košta 89,99 dolara. Očekuje se da će prodaja krenuti početkom septembra.
Alkohol je često profitabilan biznis za poznate ličnosti. Aviation Gin, kompanija koju vodi i delimično poseduje Rajan Rejnolds, prodata je kompaniji Diageo za 610 miliona dolara, dok je brend tekile Casamigos Džordža Klunija bio procenjen na čak milijardu dolara kada je prodat 2017. (koliko su glumci lično zaradili od tih prodaja nije poznato).
Šon Didi Kombs je zaradio gotovo milijardu dolara zahvaljujući svom partnerstvu sa Diageo za brendove Ciroc vodka i DeLeón tekiila, prema sudskom dokumentu koji je dobio The New York Times (Combs i Diageo su se rastali prošle godine).
Ostala velika imena sa svojim brendovima uključuju Dvejna Džonsona, Roberta de Nira, kao i Ajona Pola i Brajana Kranstona iz serije „Breaking Bad“.
Bijonse koja je ranije ove godine izdala svoj prvi kantri album „Cowboy Carter“, nije prva u tom žanru koja lansira viski, tu su i Darijus Raker (Backstage Southern Whiskey), Tajler Hubard i Brajan Keli (Old Camp Whiskey), Džon Rič (Redneck Riviera)…
Bijonse je prošle godine bila rangirana kao 36. na Forbesovoj listi moćnih žena, a ove godine je zauzela 45. mesto na listi najbogatijih žena u Americi koje su se same obogatile.
Njen neto prihod bio je procenjen na 760 miliona dolara u maju. Njen muž ima procenjeno neto bogatstvo od 2,5 milijardi dolara, što ga čini 1.331. najbogatijim čovekom na svetu.
Njegovo bogatstvo izgrađeno je na muzičkoj karijeri i značajnim investicijama u alkohol, umetnost i tehnologiju.
Konglomerat LVMH je matična kompanija brendova poput Louis Vuitton, Moët & Chandon, Tiffany, Dior, Sephora, Bulgari i mnogih drugih. Njen predsednik, Bernard Arno ima neto bogatstvo od 189,1 milijardu dolara i treći je najbogatiji čovek na svetu.
Glas javnosti /F04S