Film "Barbi" je definitivno najveći ovogodišnji filmski hit koji je osvojio ceo svet i zaradio 1.4 milijarde dolara.
"Barbi" i "Openhajmer" u svetske bioskope su ušli istog dana i imali neviđenu marketinšku kampanju iz koje je nastao fenomen "Barbihajmer".
Film Grete Gervig je na kraju, zbog zarade, odneo pobedu, ali se smatra da je, zapravo, publika pobedila jer prvi put nakon mnogo vremena u top tri filma godine nisu ostvarenja o superherojima.
Mnogi se pitaju da li će "Barbi" dobiti drugi deo, ali je, sudeći po izjavi Margo Robi, to je gotovo nemoguće, navodi index.hr. Glumica smatra da nastavak nije nužan. U nedavnom intervjuu za
Associated Press je istakla:
- Mislim da smo dali sve od sebe u ovom filmu. Nismo ga napravili sa ciljem da stvorimo trilogiju ili nešto slično. Greta je pokazala sve u ovom filmu i jednostavno ne mogu da zamislim šta bi bilo sledeće - rekla je Robi.
Glas javnosti /D03S
6 sati