Glas Javnosti


Megan Markl prodaje sveću koja miriše na "njeno venčanje"

Pop kultura
Autor: Glas javnosti

Megan Markl proširila je ponudu svog lajfstajl brenda "As Ever" novom prazničnom kolekcijom, a jedan se proizvod posebno ističe.

Reč je o sveći od 64 dolara (oko 55 evra) čiji je miris inspirisan danom njenog venčanja sa princem Harijem, a koja je najavljena prošle nedelje putem Instagram videa.

Miris sećanja na venčanje

Brend je zvanično predstavio nove proizvode za hladnije dane, uključujući sveću pod nazivom Signature Candle No. 519. Kako je objašnjeno u saopštenju za javnost, broj 519 označava 19. maj 2018. godine, datum kada su se Megan i Hari venčali.

Mirišljava sveća ima note "marokanskog lista nane, listova belog čaja i pozadinsku notu drvenastog kardamoma, stvarajući osvežavajući miris za buđenje, poput šolje čaja od nane".

U kolekciji se nalazi i druga sveća, br. 084, inspirisana mirisima Meganininog porodičnog doma i nazvana po datumu njenog rođendana, 4. avgusta.


Poslovni uspeh i više cene

Kako piše Vanity Fair, brend As Ever postigao je trenutni uspeh. Nakon lansiranja u aprilu, svi debitantski proizvodi rasprodati su u roku od sat vremena, a slično se dogodilo i sa kasnijim kolekcijama.

Dok su prvi proizvodi bili cenovno pristupačniji, sa cenama ispod 30 dolara (oko 26 evra), nova praznična kolekcija donosi značajan porast cena. Sveće sada koštaju 64 dolara (oko 55 evra), a novo penušavo vino, opisano kao "idealno za proslavu veridbi, dostignuća ili ponovnog susreta", prodaje se za 89 dolara (oko 76 evra).

U nedavnom intervjuu na Fortjunovom samitu "Najmoćnijih žena", Megan je priznala da je velika potražnja za proizvodima brenda zakomplikovala planiranje za njen mali tim.

Nakon što su prvi put rasprodali zalihe, Megan je objasnila:

"Rekli smo, super, povećajmo zalihe deset puta za sledeću sezonsku kolekciju. Dobićemo sve potrebne metrike. Zatim se sve rasprodalo u roku od četiri sata – što je, opet, sjajno, ali nam zapravo nije pomoglo."

Saradnja sa Netfliksom

Brend As Ever je osnovan kao zajedničko ulaganje sa Netfliksovim odeljenjem za potrošačke proizvode, a lansiran je uz Meganinu TV emisiju o hrani i životnom stilu, With Love, Meghan.

Glas javnosti /U01S 

Pratite nas na našoj Facebook , Instagram , Telegram , Tiktok , Jutjub stranici, ali i na X nalogu.

SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR