Odeća je "potvrđeni" deo neverbalne komunikacije kojom drugima šaljemo poruke o sebi. Koliko god zvučalo banalno izbor boje odeće može da utiče na naš uspeh u komunikaciji i utisak koji ćemo ostaviti.
Zbog toga kada imamo važan sastanak ili razgovor u vezi sa novim poslom, nije svejedno kako ćemo se postaviti odnosno koju odeću izabrati kao ni u kojoj boji garderobe se pojaviti.
Crna boja oduvek važi za dobar izbor, jer ostavlja utisak profesionalnosti i odlučnosti. Osim toga, u odevnoj kombinaciji u ovoj boji, šaljemo poruku o ličnoj distanciranosti, što poslodavci povezuju sa liderskim sposobnostima, koje su veoma cenjene.
Bela može da bude sjajno rešenje ukoliko je iskombinujemo sa crnom, a ne sa nekom drečavom ili svetlom nijansom.
Ne preporučuje se ni da se obučemo u belo od glave do pete, jer idemo na poslovni sastanak, a ne na venčanje, pa bi poslodavci mogli pogrešno da nas shvate.
Plava asocira na fleksibilnost, ali i posedovanje timskog duha, što se u poslovnom svetu i traži.
Međutim, trebalo bi da izbegavamo svetle, bebi nijanse i da se opredelimo za tamnoplave.
Siva jeste hladna boja, ali je simbol i profesionalnosti i prefinjenosti.
Osobe koje je nose ostavljaju utisak trezvenih, racionalnih i onih koje poseduju kapacitet logičkog razmišljanja, što se u svetu biznisa i traži.
(Glas Javnosti)