U spoju luksuza i ukusa, Luj Viton je sa poslastičarem Maksimom Frederikom stvorio ekskluzivni namaz od lešnika i čokolade koji je rasprodat za tren.
Ova renomirana kuća, predstavila je namaz od lešnika i čokolade koji se zbog sastava i prestiža brzo pretvorio u kolekcionarski predmet.
Namaz je izrađen od pečenih lešnika iz Pijemonta i single origin kakaa, sa proporcijom lešnika blizu 39,6 odsto i dodatkom sitno naseckanih komadića lešnika u teksturi. Originalna cena bila je 35 evra za teglicu od 330 grama. Uz to, luksuzni set od tri teglice (različitih ukusa) prodavan je za 50 evra.
Ali - kao što to često biva sa ekskluzivnim proizvodima, ponuda je bila vrlo ograničena. Teglice su rasprodate gotovo odmah po dostupnosti u buticima u Parizu i Londonu.
Nakon što je nestao sa polica, namaz je postao predmet jake potražnje na preprodajnim platformama.
Na eBay-ju se teglice pojavljuju za cene daleko iznad originalnih - prodavci navode cenu i do dve hiljade dolara.
Na primer, jedna od listinga prikazuje "Louis Vuitton X Maxime Frédéric Chocolate Hazelnut Spread" - 330 grama kao autonomni luksuzni predmet, sa cenom znatno većom od inicijalne.
Drugi listing pokazuje prodaju po 250 dolara, ali čak i to je višestruko više od vrednosti u radnji.
Ovaj potez pokazuje kako modni brendovi žele da prošire svoj "univerzum", da luksuz ne bude samo o odeći i aksesoarima, već i o gastronomskom iskustvu.
Namaz "Louis Vuitton‐Frédéric" nije samo slatki namaz, već statusni simbol. Konzumenti ga kupuju ne samo zbog ukusa, već i zbog priče, limitirane serije i prestiža pripadnosti "klubu luksuza".
Takođe, ovaj primer pokazuje koliko su potrošači danas spremni da plate "priču iza proizvoda" prestiž, retkost i ekskluzivnost često nadomeste samu korisnost.
Glas javnosti /U01S
5 sati
6 sati
6 sati