Glas Javnosti

"Audi" želi da preraste u luksuzni brend, menjaju strategiju

Auto-moto
Autor: Glas javnosti

Nemačka automobilska kompanija želi da promijeni kako svoj tako i pristup svojih kupaca, nakon što je dugo vremena bila klasifikovana kao premijum brend.

"Audijevi" menadžeri će slediti istu liniju kao "Mercedes" i neće im biti potrebno dugo da promene svoju strategiju. Cilj je da, umjesto premijum, postanu luksuzni brend.

Nakon mnogo godina "Audi" je promenio svoju filozofiju dizajna. Nemačka marka gubi tržišni udeo na evropskom kontinentu, koji je direktno otišao u ruke njegovih rivala, pa su promene bile očekivane.

"Audi" je dugo bio u zaostatku u pogledu onoga što prvo upada u oči. Prvi korak napred je već napravljen, ali ne i jedini, jer brend želi da se, što pre to bolje, reši premijum etikete. Ovaj koncept, koji pruža dodatnu vrednost koju drugi više nemaju, uklapa se u „novi“ "Audi".


"Audijev" menadžment zna da je vreme da brend pređe u novu fazu, približavajući se najbližim konkurentima. Za sada su već obavili dio posla s penzionisanjem "Audija" A1 i Q2.

Zalaganje za veću ekskluzivnost i prestiž ima jasnu posledicu: cene će biti veće, a na to su već upozorili da ne bude iznenađenja. Tako da se pretpostavlja da će naredna generacija "Audija"A6 već biti prilično skupa.

"Audi" neće odustati od prodaje više automobila, čak i ako su skuplji. Nemački brend bi mogao da smanji obim prodaje i zadrži visoke cene, ali taj potez ima jednako šanse za uspeh kao i za neuspeh.

Postoji srednji put i tu će "Audi" verovatno zauzeti stav. Povećaće cene svojih automobila, ali će uključiti i luksuzniju opremu. Možda će prodati manje automobila, ali će profitna marža biti veća.

Glas Javnosti/ B06S

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu.

BONUS VIDEO


SKINI APLIKACIJU

glas javnosti android
glas javnosti IOS


POVEZANE VESTI




KOMENTAR