Korisnici koji ažuriraju aplikaciju ili posete Dizer sajt će sada videti novu ikonicu, odnosno novi logo u obliku ljubičastog srca, koji menja dosadašnje šarene pravougaonike.
- Osvežavanje našeg vizuelnog identiteta nam daje priliku da ispričamo svoju priču na emotivniji način, povezujući se sa muzičkim fanovima, umetnicima i strateškim partnerima kroz vizuelne naznake koje ljudima daju do znanja da uz Dizer mogu da žive muziku do maksimuma - kaže CMO kompanije Dizer, Marija Garido.
Stvaranje personalizovanog iskustava je nešto što Dizerovi konkurenti na ovaj ili onaj način već rade, pa je razumljivo zašto Dizer smatra da je ovaj potez bio "neophodan korak u evoluciji brenda i kompanije" i zašto je usvojio "neobičan, smeo i svež identitet".
Ostaje da se vidi da li će ovaj novi identitet Dizer servisa privući neodlučne korisnike, odnosno da li će Spotifaj, Epl Mjuzik i Jutjub Mjuzik imati razloga za brigu. Veliki broj korisnika u Srbiji ima pristup ovoj platformi u okviru mobilnog paketa, dok oni koji ovu pogodnost nemaju mogu da izdvoje 6,49 evra mesečno za Dizer Premijum, odnosno 8,99 evra za Dizer Femili, uz određene popuste za pretplatu na godinu dana.
Glas javnosti/K04S